Formular de reclamatie administrativa
RECLAMAŢIE ADMINISTRATIVĂ
– model –
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice ……………………….
Sediul/Adresa ……………………………………………………
Data ……………………………………………………………
Stimate domnule/Stimata doamna ……………………………………,
Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea nr. …….. din data de ………. am primit un răspuns negativ, la data de ……, într-o scrisoare semnată de ……/(completaţi numele respectivului funcţionar)…..
Documentele de interes public solicitate erau următoarele: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din următoarele considerente: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.
Va mulţumesc pentru solicitudine,
……………………
(semnătura petentului)
Numele şi adresa petentului ……………………….
Adresa ………………………………………….
Telefon …………………………………………
Fax …………………………………………….